3 rodzaje diet, które są skuteczne i działają

Cześć kochani

Na początku chciałabym was przeprosić za moją długą nieobecność, postaram się to nadrobić a dzisiaj mam dla was post z racji tego że już za niedługo będą wakacje i jest to okres w którym każda dziewczyna marzy o tym, aby mieć płaski brzuch i wysportowane nogi,  mam dla was post o 3 skutecznych i naprawdę działających dietach wypróbowanych przeze mnie. Jeśli pragniesz pozbyć się nadprogramowych kilogramów, poczuć się lekko i radośnie, teraz jest na to znakomity moment.
Nie czekaj do kolejnego poniedziałku, do pierwszego czy też od pierwszego.

Twoja skuteczna dieta zaczyna się właśnie teraz!


1. Klasyczne MŻ

Ten rodzaj diety jest chyba najczęściej stosowany - i daje niezwykle dobre rezultaty. Jest to bardzo skuteczna pozwalająca na zrzucenie kilogramów. Kiedy dotychczas jadłaś na kolację  5 kanapek z serem, teraz rób sobie 2. Gdy pochłaniałaś torebkę ciastek, od dziś muszą wystarczyć Ci 2 sztuki do kawy. Szybko przekonasz się, jak dobre będą rezultaty takiego postępowania!


2. Wyeliminowanie słodkości i słonych przekąsek oraz fastoodów

Dzięki tej prostej metodzie można relatywnie szybko i bez dużych wyrzeczeń schudnąć – chyba wiesz, że tego typu produkty na pewno niczego dobrego Ci nie przynoszą? To bardzo skuteczna dieta , która nie tylko pozwoli Ci pozbyć się zbędnych kilogramów, ale i być zdrowszą. \


3. Zgodna z najnowszymi piramidami żywieniowymi


Musisz wiedzieć o tym, że wygląd piramid żywieniowych zmieniał się z upływem lat. Koniecznie zobacz, jak wygląda najnowsza wersja (i zwróć uwagę na to, jak ważne miejsce zajmuje w niej ruch). Zdrowe posiłki i wysiłek fizyczny – oto klucz do sukcesu!



Oczywiście żadna dieta w 100% nie zadziała, bez odpowiednich ćwiczeń, do każdej diety którą stosowałam miałam plan treningowy, i jeden dzień w tygodniu (sobota) w którym mogłam sobie pozwolić na coś słodkiego, słonego, lub fastfood. 
Myślę że spodobał wam się mój post, jeżeli jest ktoś kto stosował inna dietę, lub zastosuję którąś z moich , dajcie znać w komentarzu.  

Pozdrawiam was i buziaki ;*





#zmyslowyduet  #ambasadorkaLPM.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty