Opinia Żelów pod prysznic marki Le Petit Marseillais

Cześć kochani, 


Dzisiaj mam dla was post dotyczący marki Le Petit Marseillais, zostałam właśnie ambasadorką i parę dni temu otrzymałam dwa żele pod prysznic dla Niej i dla Niego.

Zacznę  od przedstawienia wam tradycji marki  Le Petit Marseillais.




Tradycja Le Petit Marseillais sięga XII wieku, kiedy w Marsylii rozpoczęto produkcję mydła marsylskiego .
Produkty te dzięki swoim pielęgnacyjnym właściwościom bardzo szybko zyskał na popularność w całej Francji. Logo Le Petit Marseillais jest inspirowane historią małego chłopca, który sprzedawał w Marsylii słynne mydła-Savon de Marseille.
To właśnie jego postać znalazła się w centralnym punkcie logotypu.

 

Dla Niej: Żel pod prysznic Le Petit Marseillais Granat.

Owoc ten jest, pełen niespodzianek i taki sam jest jego wymykający się jednoznacznym określeniom aromat.

Subtelny, wyrazisty i Trwały 








Dla Niego: Żel pod prysznic Le Petit Marseillais Czerwona Pomarańcza i Szafran.

Współgrają z nim dwie nuty, których natura jednocześnie przyciąga i zaskakuje. Musująco orzeźwiająco i swieżo!!



Dla Mnie są to najlepsze żele pod prysznic jakie miałam kiedy kolwiek.

A wy spotkaliście już się z marką  Żeli pod prysznic Le Petit Marseillais ?
Jaki są wasze opinie i spostrzeżenia na ten temat i jak oceniacie tą markę ?
Dajcie znać w komentarzach..

#zmysłowyduet #ambasadorkalpm 

#rozświetlającyrytuał  #ambasadorkaLPM

Komentarze

Popularne posty