Naleśniki z owocami i kremem czekoladowo-orzechowym

Cześć wszystkim!
Na początku chciałabym was bardzo przeprosić za długą nieobecność, obiecują że to nadrobię. A dzisiaj na osłodę wieczoru przychodzę do was z dosyć słodkim postem.


Można powiedzieć mniam!!  Naleśniki są proste i
 szybkie,  ale smakują i wyglądają jak znakomicie.  Można użyć dowolnych owoców- truskawek, 
kiwi albo ananasów- też świetnie pasują. 

Składniki
250g kremu czekoladowo-orzechowego
4 nalesniki
4 banany pokorojone w plasterki
200g bitej śmietany w sprayu


Wykonanie
Każdy z naleśników posmarować 1/4 szklanki masy czekoladowo-orzechowej. Po środku ułożyć plasterki z 1 banana. Zawinąć i umieścić na ciepłej patelni na średnim ogniu.  Podgrzewać przez około 90 sekund. Przełożyć na talerz i podawac z bitą śmietaną.
             
                                      Smacznego!

Zapraszam wszystkich do komentowania, obserwowania i udostępniania  :)

Komentarze

  1. Z tego co widzę trafiłam na fajnego bloga, szczególnie że sama jestem na gastronomii, zostane na dłużej. :)
    Obserwuję kochana :)
    Zapraszam : diamentoowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Narobiłaś mi smaka!!!!!!!!!!! Jeśli smakują tak jak wyglądają to warto się skusić. Sam lubię gotować co zaczyna być po mnie widać :-) Pozdrawiam serdecznie. Stasiek z www.stanislawgorny.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja dawno nie jadłam naleśników. Aż ślinka cieknie, pyszotka! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam naleśniki. Narobiłaś mi smaka. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądają! Nabrałam apetytu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyżby mój jutrzejszy obiad? ^^

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi to wspaniale i na pewno tak też smakuje, naleśniki to świetna opcja na obiad i nie tylko :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty